Segona edició del Quinto Tapa del Prat de Llobregat
L'Associació
de Gastronomia i Turisme (AGT) impulsa la iniciativa el Quinto Tapa, entre el
25 d’octubre i el 18 de novembre, una ruta de degustació d'innovadores tapes
realitzades per una vintena de bars i restaurants de la ciutat.
L'Associació de
Gastronomia i Turisme (AGT) posa en marxa el projecte Quinto Tapa, que es
celebrarà entre el 25 d’octubre i el 18 de novembre. La iniciativa és una ruta
on participaran bars i restaurants del Prat de Llobregat, que comptarà amb 20
participants, i on es podran degustar tot tipus d'innovadores tapes. Un dels
objectius d’aquesta proposta és motivar el consum dins de la restauració local
i potenciar el producte local a través del Pota Blava, un producte que ofereix
un fet diferencial i qualitatiu respecte a altres rutes de tapes.
Aquesta
iniciativa s'uneix a les diferents accions que s'estan impulsant per posar en
primer pla els principals actius del Prat, que engloben els seus actius
naturals, patrimonials, agroalimentaris i gastronòmics, on s'emmarca el
projecte del Quinto Tapa.
Premis als restauradors i als clients
La participació dels
restaurants i bars de la ciutat es concreta en una doble oferta de degustació:
la tapa especialitat de la casa amb un Quinto Damm tindrà un preu de 2,5 €, i
de 3,5 € la tapa Pota Blava i el Quinto Damm, un preu unificat per a tots els
establiments participants. L’AGT segueix amb la seva aposta per reforçar
l'oferta gastronòmica i complementar la bona acollida de la primera edició al
2010, i l'èxit i consolidació del Març Gastronòmic.
Amb
la intenció de motivar a la participació de restauradors i consumidors,
s'instaurarà al Quinto Tapa un premi a la millor tapa de bars i restaurants
participants. Els clients, per la seva banda, també tindran diferents premis.
En primer lloc, participaran en un concurs a traves d'una cartilla, on es
valoraran les tapes de cada establiment; un cop segellada la cartilla a cinc
bars i restaurants diferents, els clients podran participar en el sorteig d'un
àpat en un restaurant d’estrella Michelin.
Amb el mateix cupó de participació també es regalarà la participació de 10
persones en un taller gastronòmic, que es celebrarà el 28 de novembre. Per
finalitzar, aquells que participin a través de Facebook votant la millor tapa,
també tindran premi: un lot de productes Damm.
Aposta per la innovació i les xarxes socials: una APP pel
QuintoTapa
La comunicació 2.0
tindrà un protagonisme fonamental. Per a aquest projecte es posa en marxa un
web propi (www.quintotapa.cat)
on, mitjançant un mapa de la ciutat, els establiments participants estaran
geolocalitzats i a través del qual es podrà accedir a tota la informació de
l'oferta de tapes que ofereixen els restauradors. El web serà la
referència mitjançant la qual es podrà accedir als perfils de les xarxes socials
de Facebook, Twitter i Instagram d’AGT (amb el hashtag #quintotapa), FourSquare
i un bloc informatiu amb algunes de les curiositats que es vagin desenvolupant
durant les tres setmanes del Quinto Tapa.
Una de les referències
d'aquesta aposta per la innovació és la creació exclusiva d'una aplicació APP
per a mòbil des d'on accedir directament a www.quintotapa.cat.
Participants: As de Copes, Ca la tata, Cal Ramón, Casa Ramón, Cèntric Gastrobar, Dolmar
Bar, El Capitán Garfio, El Cortijo, El Regust, El Zurito, La Castellana, La
Font del Gall 1, La Font del Gall 2, La Lluna en un Cove, La Sal Marina, Mar i
Muntanya, Ona Nuit restaurant, Pau Casals, Sinfonía, 2 de vins; i el Taller
Gastronòmic que ofereix Kta’s.
Organitza: Associació
de Gastronomia i Turisme (AGT) · Patrocinador principal: Estrella Damm ·
Col·laboren: Ajuntament del Prat, Rúbrica Editorial, Lambada Estudio.
No hay comentarios:
Publicar un comentario